In gesprek met ons?

Laat wat van je horen!

Ons team

RBC Engineering Support bestaat uit een enthousiast team van 4 personen met jarenlange ervaring binnen de commerciele kant van de techniek. Vind onderstaand de juiste persoon voor uw vraag en neem gerust contact met ons op.

René

Algemeen Directeur

Als kind had ik al een grote interesse in techniek, muziek en motorvoertuigen. Rond 1982 heb ik mijn opleiding als Technicus Bedrijfsinstallaties afgerond en ging vervolgens aan de slag als allround monteur.

In 1987 kwam ik in de zware industrie, bij het huidige Wienerberger B.V. terecht. De grove machines in deze steenfabrieken en de informele omgang met mensen sprak mij aan. Ik promoveerde in de functie van Ovenoperator / Technicus en was verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van complexe oveninstallaties. Ik verdiepte me verder in deze functie en volgde in 1999 een opleiding op het gebied van Industriële Keramiek aan de Hogeschool Eindhoven.

Na verloop van tijd werd het verlangen naar vrijheid, het leggen van menselijke relaties en het aangaan van een nieuwe uitdaging steeds sterker. Dit deed mij besluiten om naast mijn werk bij Wienerberger, het zelfstandig ondernemerschap aan te gaan. Ik startte in 2000 een klein servicegericht installatiebedrijf op. Hierbij kreeg ik te maken met alle facetten op het gebied van storing en onderhoud van industriële procesinstallaties bij meerdere bedrijven.

In 2006 besloot ik om niet meer afhankelijk te willen zijn van een werkgever en richtte met veel succes RBC-Recruitment op wat naderhand resulteerde in RBC Engineering Support en RBC Projects.

Ik ben één van de krachten achter RBC Engineering Support en RBC Projects en vervul hierin de rol van partner voor hoogwaardige organisaties en professionals die activiteiten ontplooien in de techniek.

Michel

Consultant Engineering

Ik ben Michel Spoelstra, in februari 2019 als meest recente collega mogen aansluiten bij RBC Engineering Support. Sinds 2013 getrouwd met Monika en sinds 24 februari 2018 papa geworden van ons dochtertje Sara. Sara’s beste vriendje is ons hondje Rocky.
In 2012 heb ik mijn master gehaald in Psychology & Law aan de Universiteit van Maastricht. Tijdens mijn studie ben ik als werkstudent werkzaam geweest bij familiebedrijf Internationaal Transportbedrijf Langen, waar ik de dynamiek en hectiek van alle dag heb ervaren. In 2013 heb ik een korte uitstap gemaakt naar Polen waar ik een half jaar als Supply Chain Specialist heb gewerkt bij een bedrijf dat handelt in bevestigingsmaterialen. Het was een geweldige tijd, maar toch de keuze gemaakt om terug naar Nederland te verhuizen.
Bij Wiertz Personeelsdiensten ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met arbeidsbemiddeling. Ik was hier voornamelijk verantwoordelijk voor de bemiddeling van buitenlandse uitzendkrachten in verschillende branches en functies met als neventaak het zoeken en verzorgen van onderdak. Na 4 fantastische jaren werd ik benaderd door Surge for Sciences in Meerssen, waar ik de kans kreeg om als consultant hoger opgeleiden te bemiddelen binnen o.a. life sciences, health en medical devices.
Deze mooie ervaringen hebben er toe geleid dat ik nu werkzaam ben bij RBC Engineering Support. Zelfs voor mijn eerste officiële werkdag zaten we al heerlijk te tafelen ter ere van de verjaardag van Luuk. Daar werd mijn gevoel van het eerste sollicitatiegesprek bevestigd. Het gevoel dat ik er al bij hoorde voordat ik überhaupt begonnen was. Dit gevoel wil ik ook graag meegeven aan onze medewerkers. We nemen je als klant en kandidaat mee in lopende procedures en zijn eerlijk en transparant over de voortgang. Het aangaan van een nieuwe uitdaging moet met plezier gepaard gaan. Daag ons uit en ik garandeer dat wij jou als team niet teleur zullen stellen!

Kirsten

Financiële Administratie

Mijn naam is Kirsten Lelieveld en ik werk sinds 2013 met veel plezier bij RBC Engineering Support.

Ik woon samen met mijn partner Rody en wij zijn de gelukkige en trotse ouders van Jasper en Joris. In mijn vrije tijd ben ik voornamelijk moeder en ren ik van de ene sportclub naar de andere :-). Als wij de kans hebben gaan we lekker uiteten of houden we een pizza-avond met vrienden in onze Italiaanse veranda.

Na het afronden in 2002 van de HEAO, afstudeerrichting Management, Economie en Recht, ben ik gaan werken in de aangiftepraktijk bij Deloitte. Hier hield ik mij bezig met inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. In 2006 heb ik tevens de opleiding HEAO Fiscale Economie afgerond.
Na 10 jaar bij Deloitte gewerkt te hebben ben ik begonnen bij het familiebedrijf RBC.
Bij RBC zie ik het als mijn grootste uitdaging om de loon, -en personeelsadministratie op orde te hebben.

Inmiddels werk ik er al 5 jaar en ga ik altijd met plezier naar kantoor.

Luuk

Operations Manager

Mijn naam is Luuk Rothkrantz en ik werk sinds 1 oktober 2011 bij RBC Engineering Support. Ik woon samen met Nancy. Sinds 28 februari 2018 zijn wij de trotse papa en mama van ons eerste kindje: Romée.

Na het afronden van mijn studie Facility Management – afstudeerrichting Real Estate aan de Zuyd Hogeschool in Heerlen kreeg ik de kans een traineeship te doorlopen bij woonmaatschappij Hestia Groep in Landgraaf. Ik mocht aan verschillende functies proeven zoals medewerker PR & Communicatie, woonconsulent en medewerker vastgoedbeheer & ontwikkeling. Na het afronden van mijn traineeship was er helaas geen mogelijkheid op een vaste baan.

Toen ik mij opnieuw moest gaan oriënteren op de arbeidsmarkt moest ik nadenken over wat ik het leukste vond tijdens mijn traineeship. Ik kwam tot de conclusie dat ik het werken met en helpen van mensen in de woningmarkt erg leuk vond. De stap naar mijn volgende werkgever was snel gemaakt.

Ik kwam terecht bij Adecco in Heerlen. De werkzaamheden waren hetzelfde! Eigenlijk veranderde alleen het product van een woning naar een baan. Bij Adecco in Heerlen heb ik het grootste gedeelte van mijn tijd op locatie gewerkt bij Componenta B.V. in Hoensbroek, een industriële ijzergieterij. Hier was ik verantwoordelijk voor alle instroom- en uitstroom van personeel. Mijn eerste kennismaking met arbeidsbemiddeling, industrie en techniek was een feit.

Op een dag werd ik benaderd door RBC Engineering Support. Ik kreeg de kans om een nieuw avontuur aan te gaan. Door mijn aangewakkerde interesse in de industrie en techniek was ik ervan overtuigd dat dit de ideale vervolgstap in mijn carrière was. Dan moet je de keuze durven te maken en ik besloot mijn baan bij Adecco op te zeggen. Tot op de dag van vandaag heb ik hier geen moment spijt van alhoewel ik mijn eerdere werkgevers nog altijd zeer dankbaar ben. Het leukste aan mijn huidige functie is dat ik energie krijg van zowel mijn opdrachtgevers als onze collega’s. Allen zijn met recht trots op hetgeen zij ontwikkelen, produceren of bouwen. En ik probeer hier, op mijn manier, een steentje aan bij te dragen.

Grote kans dus dat je met mij in contact komt als je op zoek bent naar een nieuwe uitdaging of als je als bedrijf een capaciteitsoplossing zoekt. Ik doe mijn uiterste best en probeer samen met ons bedrijf een betrouwbare naam op te bouwen in de markt. Onze vernieuwde website geeft hopelijk een nog betere kijk in ons bedrijf. Openheid, transparantie, duidelijkheid en eerlijkheid zijn enkele kernwoorden die ons typeren. Mijn eigen werkwijze streeft deze waarden na, en ik hoop dat het je aanspreekt om met mij contact op te nemen.

Dus heel graag tot ziens, of tot aan de telefoon!

Marianne

Commerciële Binnendienst

Mijn naam is Marianne en ik ben vanaf het prille begin werkzaam bij RBC.

Na mijn opleiding als directiesecretaresse ben ik in de verzekeringswereld terecht gekomen. Ik ben begonnen bij een dochter van ABN/Amro. Hier heb ik als commercieel binnendienst medewerker de buitendienst ondersteunt en ook zelfstandig verzekeringen afgesloten. Na 15 jaar werd ik overgeplaatst naar het hoofdkantoor in Venlo, waar ik auto-acceptant werd. Bovendien verzorgde ik de administratie van de acceptatie-afdeling. Na 5 jaar iedere dag naar Venlo rijden vond ik het tijd om een baan dichter in de buurt te zoeken. Ik heb vervolgens in Landgraaf, Kerkrade en Sittard op een assurantiekantoor gewerkt.

Om RBC te ondersteunen tijdens het opstarten van het bedrijf, heb ik naast mijn verzekeringsbaan de boekhouding verzorgd bij RBC. Dit heb ik van 2007 tot 2013 gedaan. Inmiddels was RBC uitgegroeid tot een respectabel bedrijf en ben ik samen met Kirsten in augustus 2013 volledig in dienst gekomen. Ik verzorg de facturering en doe de boekhouding. Bovendien zorg ik ervoor dat alle vacatures op diverse sites geplaatst worden. Mede door de informele sfeer op kantoor doe ik dit werk met veel plezier.

Contact

Telefoon: +31(0)45 5312586
E-mailadres: info@rbc-es.nl
Adres: Vogelzankweg 163
Postcode & plaats: 6374 AC Landgraaf

deze foto’s zijn mede mogelijk gemaakt door GDO B.V.